Tuesday 7 June 2011

Testimonial SUSU ILHAM

Nama anak : Siti Maryam bt. Mohd. Zairi – 4 tahun & Puteri Nur Aisyah bt. Mohd. Zairi – 6 tahun
Komen :
Sebelum ini anak-anak saya mengalami selsema dan kahak yang berpanjangan hingga menyukarkan mereka bernafas dan tidur dengan lena. Dengan izin Allah SWT, setelah mengambil susu ilham, Maryam dan Aisyah telah menunjukkan kesihatan yang lebih baik. Alhamdulillah, tiada lagi kahak dan selsema yang selama ini menyebabkan mereka agak sukar bernafas dalam keadaan selesa. Kini anak-anak saya kelihatan sihat, ceria, cerdas dan aktif.
Khasiat hebat yang dirumus dalam susu Ilham serta penggunaan ayat-ayat suci Al-Quran dan selawat Nabi dalam pemprosessannya amat menyakinkan saya untuk terus mengambil susu ini sebagai minuman harian.
Bukan sahaja anak-anak yang minum susu ini, suami juga mengambilnya setiap pagi sarapan dan sebelum tidur. Saya tidak menyangka sama sekali, suami sekarang tidak berdengkur. Kini susu Ilham menjadi pilihan seisi keluarga
- Puan Ema Hashim, Shah Alam


Nama anak: Nur Dhia Zahra Bt Idris
Komen:


Saya mula memberi Zahra minum susu IlHAM ketika berusia 6 bulan..Sebelum ini Zahra minum susu  badan  ibu dan susu Dutch Lady..selepas diberi susu ILHAM, Zahra sudah tidak berminat utk minum Susu Dutch Lady..sering kali diberi minum, jarang dihabiskan..tetapi, apabila saya memberi minum susu ILHAM, cepat je abis..perkembangan Zahra jugak cepat..diusia 6 bulan, sudah mula merangkak..Semoga dengan keberkatan susu ibu & susu ILHAM, anak mama akan menjadi ank solehah, taat kepada perintah Allah SWT serta menghormati Kedua ibu bapa.
-Pn Bushro , Bangi

Nama Anak : Intan Nur ‘Insyirah Mohd. Nakha’e – 2 tahun 5 bulan
Komen :
Intan Nur ‘Insyirah, merupakan fully breast-feed baby selama 2 tahun. Sebaik usia mencecah 2 tahun, saya mula mencari susu formula yang bersesuaian sebagai susu gantian kepada susu ibu. Namun, ‘Insyirah sukar menerima susu tersebut. Pelbagai jenis susu telah dicuba tetapi ia tidak dapat menarik perhatian dan memenuhi citarasa ‘Insyirah.
Setelah diperkenalkan dengan susu Ilham, ‘Insyirah terus berminat dan gemarkan rasanya yang manis semulajadi. Apa yang lebih menggembirakan saya ialah sejak minum susu Ilham ini, ‘Insyirah semakin bijak dan petah bercakap disampinglebih mudah menerima pembelajaran baru, cekap berfikir dan mendengar kata. Dengan izin Allah disamping kandungan yang halal dan mengikut sunnah, susu ini telah memberi kesan yang positif kepada ‘Insyirah untuk proses perkembangan dan pembesarannya.
Semoga pengalaman ini dapat dikongsi dan dirasai oleh ibu-ibu lain yang mementingkan pemakanan mereka. Yang baik itu dari Allah.
- En. Mohd. Nakha’e Hashim, Puchong

Nama Anak :
Nurul Syifa’ Khairul Amree – 2 tahun 3 bulan & Nurnaily Mar’iyah Khairul Amree – 9 bulan
Komen : 
Syifa’ adalah seorang anak yang boleh dikategorikan sebagai lambat bercakap jika dibandingkan dengan abang dan adiknya. Sehingga sekarang dia hanya boleh bercakap hanya3-4 patah perkataan saja, tetapi itupun tidak jelas. Kini Syifa’ telah hampir habis kotak kedua susu Ilham. Beberapa perubahan positif yang telah saya kenalpasti ialah pertama, Syifa’ semakin rajin bercakap walaupun bahasanya masih tidak difahami tp keyakinan beliau ingin bercakap memang ketara, dan mudah mengikut ritma lagu dan didengarnya. Kedua, semakin kurang masalah kembung perutnya, kerana sebelum ini beliau memang ada masalah sembelit. Ketiga, nafsu makannya semakin bertambah. Sebelum ini, Syifa’ hanya ingin menyusu saja dan beberapa perkara lain seperti lebih ceria, pandai mengadu akan ketidakselesaannya, kurang menangis, faham apa yang disuruh dan mudah tidur malam.
Bagi adiknya pula, juga hampir habis kotak kedua susu ini. Perubahan ketara ialah alahan kulitnya semakin baik, perutnya tidak kembung dan tidak meragam bila waktu tidur malamnya, juga rajin bercakap (bahasa baby la) dan mengikut isyarat-isyarat orang. Perubahan lain seperti bangun tidur ceria, kerana selalunya menangis, dan nampak lebih yakin untuk berdiri.
Alhamdulillah, saya amat bersyukur ke hadrat Illahi diatas perubahan positif anak-anak saya. Sememangnya semua diatas keizinanNya, menemukan saya dengan susu Ilham. Yakin dengan Allah, kerana hanya Dia tempat kita mengadu senang dan susah, Insyaallah.
- Puan Siti Noor Zaizie Razak (kini Pengedar), Subang Jaya      

 Rose Khadijah,
hai..sekadar perkongsian..anak saya baru stat minum ILHAM ni sebulan lebih..alhamdulillah masalah sembelit nye da takder..

 Salina Alin
February 28 at 10:42am ·
 anak saya yg aktif telah berubah jd baik sekrg. dan mampu hafal zikir di oasis

by QISMIN » Sat Jan 29, 2011 6:48 pm

PRODUK SUSU ILHAM MEMANG BAGUS DAN BERKESAN ..ANAK SAYA MENGALAMI MASALAH EZIMA YG AGAK SERIUS
DAN ALHAMDULILLAH NAMPAK PERUBAHAN SETELAH DIBERI MINUM SUSU ILHAM :) .

 

No comments:

Post a Comment