Saturday 28 May 2011

Testimonial Pelanggan

Kulit wajah saya amat kusam terutama ketika hujung bulan...langsung tidak berseri dan bermaya. Saya telah mencuba pelbagai produk termasuk yang berjenama. Meskipun kulit saya tidak mempunyai masalah jerawat, tetapi ia gelap dan berminyak. Kemudian saya mencuba produk pencerahan tetapi amat malang bagi saya kulit cerah hanya seketika, selepas satu bulan kulit menjadi gelap dan berjeragat. Setelah saya menemui skin care DQ saya dapati kulit saya beransur cerah dalam masa 1 minggu dan kini setelah hampir setahun kulit saya lembab, cerah, jeragat telah tiada dan kulit kelihatan berser.
SHAHIDA 23 TAHUN
Saya mengalami masalah kulit muka berjerawat yang teruk terutama ketika makan makanan laut atau belacan. Kulit muka akan dipenuhi jerawat dan meninggalkan parut merah dan kehitaman. Mula-mula diperkenalkan dengan produk DQ perasaan saya agak was-was kerana sebelum ini saya telah mencuba banyak produk tetapi akhirnya saya amat kecewa kerana ia langsung tidak membantu kulit saya nampak licin dan sekata. Setelah menggunakan produk DQ selama seminggu, saya dapati jerawat tidak lagi muncul dan parut jerawat hampir hilang. saya yakin dan terus menggunakannya tanpa was-was kerana setelah sebulan menggunakannya, parut terus hilang.

No comments:

Post a Comment